DS Forums

 
 

Showing results 1 to 25 of 133
Search took 2.91 seconds.
Search: Key Word(s): ; Posts Made By: ***KEL***
Forum: Big Brother 05-09-2010, 17:55
Replies: 6
Views: 411
Posted By ***KEL***
yeah i mean i didnt ever paticularly like Victor...

yeah i mean i didnt ever paticularly like Victor but i can respect and see that he was an entertaining housemate even if i didnt agree with things he said or did! and yeah it should last longer!
Forum: Big Brother 05-09-2010, 17:41
Replies: 6
Views: 411
Posted By ***KEL***
yep, the budget should have been smaller for the...

yep, the budget should have been smaller for the main summer show, then take a month or so off and make the house more ultimate, it would of been awesome if certain rooms from the past series were...
Forum: Big Brother 05-09-2010, 17:27
Replies: 6
Views: 411
Posted By ***KEL***
Dissapointing show all round really!

This ultimate bb thing is actually a big dissapointment! And before people say "why are you watching it then" note that i said its a dissapointment, not that i didnt like it!

Just some of the...
Forum: Big Brother 05-09-2010, 17:18
Replies: 71
Views: 3,047
Posted By ***KEL***
She had nothing to lose by selling her story to...

She had nothing to lose by selling her story to the star though did she! I mean everyone ripped everything she had left from her on that stage friday night, no one would listen to her then so why not...
Forum: Big Brother 29-08-2010, 18:07
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
He stuck with Cahoime and Josie though and they...

He stuck with Cahoime and Josie though and they are females so he dont hate all females. Also he argued with Dave, Ben and Mario and they as we know are Male!
Forum: Big Brother 29-08-2010, 18:02
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
all i mean is why is the poor woman card thrown...

all i mean is why is the poor woman card thrown in everytime there is an argument between a man and a woman! some of the women in big brother can definetley hold there own. its ok for a man and woman...
Forum: Big Brother 29-08-2010, 18:00
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
:rolleyes: yep

:rolleyes: yep
Forum: Big Brother 29-08-2010, 17:56
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
[QUOTE=iamsofired;43627108]Its called deflection,...

[QUOTE=iamsofired;43627108]Its called deflection, I confrimed my suspicions CSI style by going back through your previous posts and finding a pro JJ post relating to Ben. :cool:

Sorry I cant take...
Forum: Big Brother 29-08-2010, 17:31
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
a question with a question is not an answer ;)

a question with a question is not an answer ;)
Forum: Big Brother 29-08-2010, 17:28
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
yep double standards . . . a legend for doing...

yep double standards . . . a legend for doing more that could be seen as offensive than for arguing with a woman
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:50
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
:D That is a brilliant point! The whole show...

:D That is a brilliant point! The whole show would be so much better if it was looked at as eg "oh coolio and nadia had a row" instead of stuff like "oh my god, what a sexist bully, shouting a women...
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:42
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
yeah but some people you think cant argue back...

yeah but some people you think cant argue back can really turn out to have a vicious tounge and some who look all big and hard actually aint! I think if someone winds someone up or they dont get on...
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:35
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
ticket holder for the bandwagon???

ticket holder for the bandwagon???
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:34
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
Spot on! Same here, didnt we burn our bra's to...

Spot on! Same here, didnt we burn our bra's to become equal didnt we wanna be treated the same, now its like its going backwards and we are more delicate than we ever were :confused:
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:30
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
Yep, i agree! She was provoking big time and he...

Yep, i agree! She was provoking big time and he still was public enemy number 1!!!
Forum: Big Brother 29-08-2010, 16:25
Replies: 34
Views: 2,149
Posted By ***KEL***
Man argues with woman . . . Must be sexist ???

Why are people so jumping on this Band wagon that every man that argues with a woman in Big Brother hates women and is sexist etc and acting all like " big man arguing with a woman " or " oh hes...
Forum: Big Brother 26-08-2010, 13:24
Replies: 63
Views: 2,968
Posted By ***KEL***
:) thats what i meant by bad to Caiohme :):)

:) thats what i meant by bad to Caiohme :):)
Forum: Big Brother 26-08-2010, 13:18
Replies: 63
Views: 2,968
Posted By ***KEL***
:eek::eek: lol jeez i never said keeva was a...

:eek::eek: lol jeez i never said keeva was a saint or a victim did i???? i said she was bad to her, in the way that she Jus switched on her. Thats my opinion. as for your parellel universe comment, i...
Forum: Big Brother 26-08-2010, 13:11
Replies: 63
Views: 2,968
Posted By ***KEL***
Regarding Josie : Im just gonna say it and prob be shot down but . . .

I feel sorry for her! I know she was bad to Keeva and some others and believe me i wasnt even a Josie fan but I really hate seeing people on the verge of tears. She can barely talk, she should just...
Forum: Big Brother 05-08-2010, 19:19
Replies: 20
Views: 858
Posted By ***KEL***
:):) thank you babybb

:):) thank you babybb
Forum: Big Brother 05-08-2010, 19:14
Replies: 20
Views: 858
Posted By ***KEL***
i agree. We all got our faults even the...

i agree. We all got our faults even the housemates and its ok to acknowledge that! I liked Josie in the beginning too she used to make me laugh :( now she just annoys me. Yeah ben i liked but also...
Forum: Big Brother 05-08-2010, 18:55
Replies: 20
Views: 858
Posted By ***KEL***
;) i did also slate my own favourite though too!...

;)

i did also slate my own favourite though too!

ok Ben fans supporting him acting like he doesnt have to do what he doesnt want to do in tasks even though if that had been any of the other...
Forum: Big Brother 05-08-2010, 18:35
Replies: 20
Views: 858
Posted By ***KEL***
Thanks spellcheck :rolleyes:. . . if your not...

Thanks spellcheck :rolleyes:. . . if your not busy im sure ive made other mistakes and if its not too much trouble could you please correct me again . . . much appreciated :p
Forum: Big Brother 05-08-2010, 18:26
Replies: 20
Views: 858
Posted By ***KEL***
People cant see when there favourite is in the wrong . . .

Why is that????

I also notice how people have short term memory loss when it comes to there favourite . . . such as Josie playing the victim ALL THE BLOODY TIME and her loyal fans are all like "poor...
Forum: Big Brother 20-07-2010, 09:20
Replies: 5
Views: 530
Posted By ***KEL***
Grossie Josie . . .

That girl is awful, i thought she was nice and funny at first but oh my god i was wrong and i hang my head in shame now for ever liking her!:cry:

What a BITCH honestly she is awful! She does...
Showing results 1 to 25 of 133

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 15:58.