Digital Spy

Search Digital Spy
 

DS Forums

 
 

Showing results 1 to 25 of 355
Search took 3.12 seconds.
Search: Key Word(s): ; Posts Made By: BiancaLDN
Forum: Advice 22-11-2013, 18:04
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Lol.....

Lol.....
Forum: Advice 22-11-2013, 17:22
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Thanks for this. I think we could afford a bigger...

Thanks for this. I think we could afford a bigger place right now, and I think we just got caught up in the excitement of living together which, yes, was a mistake... I will talk to her once she gets...
Forum: Advice 22-11-2013, 16:38
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
:o:o:o:o:o:o No :(

:o:o:o:o:o:o No :(
Forum: Advice 22-11-2013, 16:02
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
LOL no lists, then. BIB: This is why I'm asking...

LOL no lists, then. BIB: This is why I'm asking advice!!! If I moved in with someone and they just kept moaning about bills and me putting my clothes away, I wouldn't have much fun.
Forum: Advice 22-11-2013, 16:01
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Cheers - I'll be doing this.

Cheers - I'll be doing this.
Forum: Advice 22-11-2013, 15:42
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
LOL was the bra still whole when he puked it back...

LOL was the bra still whole when he puked it back up? :eek:
Forum: Advice 22-11-2013, 15:42
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
The wardrobe has half her stuff in. I have to put...

The wardrobe has half her stuff in. I have to put mine somewhere, too. We're not rich, so I need her to contribute to the costs. I was merely asking advice on how best to approach a subject with...
Forum: Advice 22-11-2013, 15:37
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Thanks for this, I think I'll write a little list...

Thanks for this, I think I'll write a little list and do that. Really helpful, thank you.
Forum: Advice 22-11-2013, 15:36
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
It's the untidyness! I don't want to say "babe,...

It's the untidyness! I don't want to say "babe, you're so messy" so yes, I want to hint at storage without offending her.
Forum: Advice 22-11-2013, 15:35
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
LOL not moaning, just asking advice. Thanks

LOL not moaning, just asking advice. Thanks
Forum: Advice 22-11-2013, 15:34
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
I can understand how shocked you all are that we...

I can understand how shocked you all are that we hadn't discussed financial arrangements beforehand, but to be honest with you this is my first serious relationship and I have NEVER lived with a...
Forum: Advice 22-11-2013, 15:33
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Not really a disaster, that's a bit extreme. I...

Not really a disaster, that's a bit extreme. I don't feel resentful at all, neither am I moaning. I'm just asking advice as I haven't done this before.
Forum: Advice 22-11-2013, 15:31
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Thanks for this - I'm in the process of clearing...

Thanks for this - I'm in the process of clearing some space 'cos she's away - when she gets back I'll talk to her about it, you're right, it's a major thing and tbh I don't know WHY we didn't discuss...
Forum: Advice 22-11-2013, 15:26
Replies: 35
Views: 1,745
Posted By BiancaLDN
Partner recently moved in...

My partner's just moved in with me (three weeks ago) and it's been fun (and still is!) - however, I want to bring up a couple of things to her.

I've brought them up in conversation before, but they...
Forum: Music 24-10-2013, 13:22
Replies: 7,838
Views: 196,780
Posted By BiancaLDN
Justin Timberlake, "Electric Lady".

Justin Timberlake, "Electric Lady".
Forum: General Discussion 30-12-2010, 19:19
Replies: 102
Views: 6,517
Posted By BiancaLDN
I would say around 7/8 - when I was playing out...

I would say around 7/8 - when I was playing out on my bike, I always used to show off by riding fast/doing wheelies to try and impress the older girls....loooooool
Forum: General Discussion 30-12-2010, 17:31
Replies: 49
Views: 2,186
Posted By BiancaLDN
I agree with you 100% :D

I agree with you 100% :D
Forum: Advice 30-12-2010, 17:16
Replies: 13
Views: 807
Posted By BiancaLDN
The way I got followers was to join in with...

The way I got followers was to join in with hashtags and tweeting about programmes, such as #Eastenders or #XFactor - don't just follow anyone for the hell of it!
Forum: Advice 30-12-2010, 14:25
Replies: 20
Views: 1,800
Posted By BiancaLDN
The thoughts can sometimes be about anything....

The thoughts can sometimes be about anything. I've had them about food, going jogging, gambling, ex-partners, worrying about being sick, etc etc. :(
Forum: Advice 30-12-2010, 01:43
Replies: 19
Views: 1,830
Posted By BiancaLDN
Phew, glad to hear it isn't just me! I went to...

Phew, glad to hear it isn't just me!
I went to Gay Pride this year, but I found that everyone there was already in their own group of friends, which put me off a bit!

I will keep you posted, though...
Forum: Advice 30-12-2010, 00:38
Replies: 19
Views: 1,830
Posted By BiancaLDN
That's true, have always wanted to join a running...

That's true, have always wanted to join a running club so might just do that then :)
Forum: Advice 30-12-2010, 00:25
Replies: 19
Views: 1,830
Posted By BiancaLDN
Hmm, yeah I guess. I guess what I'm getting at is...

Hmm, yeah I guess. I guess what I'm getting at is where do you go if you're not into clubs etc, which seem to be ALL everyone is interested in.
Forum: Advice 30-12-2010, 00:17
Replies: 19
Views: 1,830
Posted By BiancaLDN
Lesbian socialising?

I want to meet other people (not necessarily lesbians) but I think clubbing is highly overrated and expensive, and everyone seems to know each other so that's a big no-no.

I tried meeting people...
Forum: Advice 29-12-2010, 23:52
Replies: 20
Views: 1,800
Posted By BiancaLDN
Aghhhh! It's horrible isn't it? I remember last...

Aghhhh! It's horrible isn't it? I remember last time I bought something, I would spend hours on YouTube looking at unboxing and review videos :(
Forum: Advice 29-12-2010, 20:46
Replies: 20
Views: 1,800
Posted By BiancaLDN
Compulsions and obsessive thoughts I think are...

Compulsions and obsessive thoughts I think are different?
Showing results 1 to 25 of 355

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 16:14.