Digital Spy

Search Digital Spy
 

DS Forums

 
 

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 3.55 seconds.
Search: Key Word(s): ; Posts Made By: LucyKay18
Forum: TV Shows: UK 29-12-2010, 14:10
Replies: 815
Views: 95,795
Posted By LucyKay18
Series 5 videos

New Titles http://www.e4.com/blog/skins-news/post/jqji0swknwe0py4mfumjoi/view.e4?poolf=&comments-range=6-10&anchor=comment

Trailer Gen 3...
Forum: General Discussion 29-12-2010, 01:45
Replies: 17
Views: 950
Posted By LucyKay18
LOL soo true. This is why i never complain about...

LOL soo true. This is why i never complain about BBC iplayer, it even resumes where you left off once you refresh.
Forum: Music Appreciation 29-12-2010, 01:38
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
Ester dean actually writes good catchy songs but...

Ester dean actually writes good catchy songs but it's weird i don't like her versions of the songs..even tho it's hers LOL. I also love the song she did with Xtina - Vanity!
Forum: General Discussion 29-12-2010, 01:27
Replies: 17
Views: 950
Posted By LucyKay18
I don't get why we get adverts on youtube...

I don't get why we get adverts on youtube either. I understand on the side of the page or something...but you can't even refresh now without there being an advert. 4od gets on my bloody nerves with...
Forum: General Discussion 29-12-2010, 01:26
Replies: 135
Views: 6,771
Posted By LucyKay18
London has no character? I've heard it all now.

London has no character? I've heard it all now.
Forum: General Discussion 28-12-2010, 16:19
Replies: 135
Views: 6,771
Posted By LucyKay18
The "immigrants" you speak off are mainly EU...

The "immigrants" you speak off are mainly EU citizen who will regardless always be able to freely reside in the UK and the jobs that they do get, why isn't it ok for a Brit apply for? Just face it,...
Forum: General Discussion 28-12-2010, 16:15
Replies: 135
Views: 6,771
Posted By LucyKay18
If you visited other cities in europe or even...

If you visited other cities in europe or even went to cities in the US you'd realise how good we have it here in London. Our transport system though can irate me at times is second to none. And you...
Forum: Music Appreciation 28-12-2010, 14:03
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
The haters go on about her forehead being big...

The haters go on about her forehead being big etc. Dumb idiots, she'll forever be prettier than all of them. Like she said haters are just obsessed fans.

And i love her twitter since she took...
Forum: Music Appreciation 27-12-2010, 19:31
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
I'm bitter, if Firebomb was not released than i...

I'm bitter, if Firebomb was not released than i don't wanna see Calfornia king released! :plol

And Mandown is the shit! I'm in love with that song..i need to check myself whenever i'm communting and...
Forum: Music Appreciation 26-12-2010, 21:25
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
I wanna see Riri in concert next year but who...

I wanna see Riri in concert next year but who knows where the **** i'll be next year in Oct. I might be in London or in france. I don't wanna shell out for a ticket now. I hope tickets will still be...
Forum: Music 26-12-2010, 20:23
Replies: 49
Views: 2,221
Posted By LucyKay18
Rihanna, Christina [Burlesque soundtrack WOW],...

Rihanna, Christina [Burlesque soundtrack WOW], Florence and the machine and Tinie Tempah
Forum: Music Appreciation 26-12-2010, 20:14
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
^^^ Definitely X Factor and Xmas sales has played...

^^^ Definitely X Factor and Xmas sales has played a part.
LOL She is slayin right now. S&M is gonna be fire next year too!
Forum: Music Appreciation 26-12-2010, 19:57
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
That rihanna reign just won't let...

That rihanna reign just won't let up

http://img843.imageshack.us/img843/9096/4g3k2fjpg.gif

:D:D
Forum: Music Appreciation 25-12-2010, 22:57
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
Haha :D

Haha :D
Forum: Music Appreciation 25-12-2010, 22:55
Replies: 3,137
Views: 125,581
Posted By LucyKay18
Xtina stans where you at? Hope you had a great...

Xtina stans where you at? Hope you had a great Christmas :D

It's funny how we're starting next year how we started this year with Xtina...just awaiting new album news :D, it's gonna be a wait but i...
Forum: Music Appreciation 25-12-2010, 22:52
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
Plus Hope all the rihanny navy peeps have had a...

Plus Hope all the rihanny navy peeps have had a great Xmas...blasting Loud right now :D
Forum: Music Appreciation 25-12-2010, 22:51
Replies: 2,997
Views: 149,671
Posted By LucyKay18
Ok Loud has grown on me!!! Man down I am obsessed...

Ok Loud has grown on me!!! Man down I am obsessed with!

Glad at how well she is doing, love her and she deserves this!
Forum: The X Factor Appreciation 20-12-2010, 14:46
Replies: 3,094
Views: 134,007
Posted By LucyKay18
Haha thanks i love it, Giving personal fan...

Haha thanks i love it, Giving personal fan shoutouts! Lucky gurl!
Forum: The X Factor Appreciation 20-12-2010, 14:38
Replies: 3,094
Views: 134,007
Posted By LucyKay18
Heya guys? Who is georgia? Matt just tweeted...

Heya guys? Who is georgia? Matt just tweeted about her, is she a fan?
Forum: TV Shows: UK 19-12-2010, 14:38
Replies: 10
Views: 1,705
Posted By LucyKay18
Ok i justed finished watching re runs the other...

Ok i justed finished watching re runs the other day and my lord, i don't know why but this show gets me soo emotional. I don't have a kid nor am i in a relationship but still i found myself crying at...
Forum: The X Factor 19-12-2010, 03:52
Replies: 15
Views: 1,695
Posted By LucyKay18
well they did interview them on Xtra factor but...

well they did interview them on Xtra factor but just at the beginning instead at the end and probably shielding them from the phone ins.
Forum: Music Appreciation 18-12-2010, 14:42
Replies: 3,137
Views: 125,581
Posted By LucyKay18
#happybdayxtina is trending No.3 WW on twitter :D...

#happybdayxtina is trending No.3 WW on twitter :D

I dont count promoted trends
Forum: Music Appreciation 18-12-2010, 13:11
Replies: 3,137
Views: 125,581
Posted By LucyKay18
I think she will trend alot longer once the...

I think she will trend alot longer once the Americans wake up lol.
Forum: The X Factor 18-12-2010, 03:42
Replies: 183
Views: 9,423
Posted By LucyKay18
The HATE Matt is getting just re-affirms to me...

The HATE Matt is getting just re-affirms to me he'll make it. I'm glad he is not universally liked. I hope he remains opinionated..the future for him could well be interesting depending on the songs...
Forum: Music Appreciation 18-12-2010, 02:27
Replies: 3,137
Views: 125,581
Posted By LucyKay18
I saw the film TONIGHT! Never have i been such a...

I saw the film TONIGHT! Never have i been such a fan girl whilst watching a film. I'm 21 now I need to snap out of it but Xtina in this movie is just flawless. Burlesque really doesn't try to be...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 07:45.