Digital Spy

Search Digital Spy
 

DS Forums

 
 

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 4.93 seconds.
Search: Key Word(s): ; Posts Made By: computermaster
Forum: Soaps 18-12-2014, 20:01
Replies: 65
Views: 3,070
Posted By computermaster
Ben is straight imo. Could be possible that the...

Ben is straight imo. Could be possible that the whole gay thing was just attention seeking. I really hope the writers turn him straight.
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 22:19
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
This panel is full of cliched yes men. I can...

This panel is full of cliched yes men. I can already tell who they are gonna say should be hired and fired.
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 21:50
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
Lose Bianca and go for the entertainment value...

Lose Bianca and go for the entertainment value final Sugar. Please do it for once.
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 21:35
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
Crying? Either a genius idea or a terrible one.

Crying? Either a genius idea or a terrible one.
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 21:32
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
Mark has had the least stick? Maybe he might win...

Mark has had the least stick? Maybe he might win it :p
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 21:29
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
Lmao I couldn't work with a guy like Claude....

Lmao I couldn't work with a guy like Claude. Never seen a gaffer like this guy.
Forum: The Apprentice 17-12-2014, 21:14
Replies: 932
Views: 46,720
Posted By computermaster
Bit unprofessional of the dude to bring up the...

Bit unprofessional of the dude to bring up the Mark and Daniel rivalry imo.
Forum: TV Shows: UK 14-12-2014, 22:27
Replies: 706
Views: 27,140
Posted By computermaster
Don't watch or know anything about golf, but I...

Don't watch or know anything about golf, but I won't buy a used car off that bloke.
Forum: The X Factor 14-12-2014, 21:54
Replies: 3,968
Views: 136,678
Posted By computermaster
Ben? Lmao, he don't have what it takes to last in...

Ben? Lmao, he don't have what it takes to last in the business.
Forum: Football 14-12-2014, 19:14
Replies: 9,393
Views: 374,593
Posted By computermaster
Great result. Nice to see Van Persie starting to...

Great result. Nice to see Van Persie starting to score again in recent times. Valencia and Fellani have also improved. Hopefully it will last :)
Forum: General Discussion 13-12-2014, 23:31
Replies: 62
Views: 2,242
Posted By computermaster
As a Harry Potter fan myself, I admit it's...

As a Harry Potter fan myself, I admit it's getting a little silly. I think it would be cool if someone took the time to make a really good HP video game. That's the future of the series, rather than...
Forum: Soaps 12-12-2014, 20:05
Replies: 187
Views: 8,590
Posted By computermaster
That's your mother Shirley? Loooool. Now I know...

That's your mother Shirley? Loooool. Now I know why you're so messed up. She didn't even need to open her mouth before you can see that.
Forum: TV Shows: UK 11-12-2014, 16:44
Replies: 6,114
Views: 128,098
Posted By computermaster
10k is a lot of money that any player should be...

10k is a lot of money that any player should be happy to go home with. He done it again a couple of days ago when the player had 15k still on the board. This ain't even close to qualifying as a one...
Forum: TV Shows: UK 11-12-2014, 16:40
Replies: 6,114
Views: 128,098
Posted By computermaster
Did Noel just do it again and dishonestly call...

Did Noel just do it again and dishonestly call this a 1 box game? Get your facts right Noel ffs
Forum: The Apprentice 10-12-2014, 21:50
Replies: 750
Views: 31,048
Posted By computermaster
Lmao, let's not get too excited.

Lmao, let's not get too excited.
Forum: The Apprentice 10-12-2014, 21:44
Replies: 750
Views: 31,048
Posted By computermaster
How much times has Mark been in the boardroom...

How much times has Mark been in the boardroom now? I know Daniel has been there quite a lot.
Forum: The Apprentice 10-12-2014, 21:32
Replies: 750
Views: 31,048
Posted By computermaster
She winked at me? Solomon is there for a laugh...

She winked at me? Solomon is there for a laugh people. Hope he gets fired.
Forum: TV Shows: UK 09-12-2014, 16:51
Replies: 6,114
Views: 128,098
Posted By computermaster
ahahaha hahahahaha. Unlucky Steff.

ahahaha hahahahaha. Unlucky Steff.
Forum: TV Shows: UK 08-12-2014, 16:36
Replies: 6,114
Views: 128,098
Posted By computermaster
This is not a 1 box game Noel ffs. I hate it when...

This is not a 1 box game Noel ffs. I hate it when he does that.
Forum: TV Shows: UK 05-12-2014, 20:40
Replies: 433
Views: 32,443
Posted By computermaster
The Paedophile Hunter? Lmao... don't watch or...

The Paedophile Hunter? Lmao... don't watch or ever have any interest in the show, but the title alone tells me what kind of attention seeker we are dealing with. Some dude trying to get famous over...
Forum: Soaps 05-12-2014, 20:32
Replies: 199
Views: 7,654
Posted By computermaster
Difficult one for me this. I can understand kids...

Difficult one for me this. I can understand kids getting recasted, but a grown ass man that was in the show for a while seems weird.
Forum: Soaps 05-12-2014, 20:18
Replies: 199
Views: 7,654
Posted By computermaster
Lmao car crash writing. As if Ian is just gonna...

Lmao car crash writing. As if Ian is just gonna say nothing in that situation.
Forum: Soaps 05-12-2014, 20:06
Replies: 199
Views: 7,654
Posted By computermaster
What kind of lowlife sells drugs to his sister?...

What kind of lowlife sells drugs to his sister? Just give it to her for free.
Forum: Soaps 04-12-2014, 19:42
Replies: 271
Views: 13,515
Posted By computermaster
Controversial, but I reckon they should turn Ben...

Controversial, but I reckon they should turn Ben straight. Would make the character better imo.
Forum: The Apprentice 04-12-2014, 12:48
Replies: 71
Views: 8,049
Posted By computermaster
"I like blonde people so i'm going to lower the...

"I like blonde people so i'm going to lower the price" hahaha what a moron. He should be the one getting fired by Alan (Alan should also fire himself by cheating the other team out of the win)
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:55.