DS Forums

 
 

Showing results 1 to 25 of 280
Search took 3.93 seconds.
Search: Key Word(s): ; Posts Made By: GordyR
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 10:49
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Looking back at last night, they'd made their...

Looking back at last night, they'd made their minds up that Reigns was going to win.

So how I'd have booked it, is have Reigns and Bryan as the last two and Reigns goes full heel and beats the holy...
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:38
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Loudest boos I've ever heard in my 32 years of...

Loudest boos I've ever heard in my 32 years of watching wrestling.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:37
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
We Want Refunds :d

We Want Refunds :d
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:36
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Crowd booing the crap out of that. Do you think...

Crowd booing the crap out of that. Do you think Vince gets off sexually on pissing the fans off?
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:31
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Ziggler actually got a decent pop.

Ziggler actually got a decent pop.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:22
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Massive pop for Ambrose.

Massive pop for Ambrose.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:19
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Could they pull a swerve and have Ryback win?

Could they pull a swerve and have Ryback win?
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:18
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
The only way they can save this now is Orton at...

The only way they can save this now is Orton at 30 to eliminate Reigns.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:12
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Hahahaha Reigns getting booed out of the place.

Hahahaha Reigns getting booed out of the place.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:10
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Why don't crowds throw stuff into the ring...

Why don't crowds throw stuff into the ring anymore? They need to fill this ring up.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:06
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Way to bury one of your top guys.............

Way to bury one of your top guys.......... totally clueless.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 03:04
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Rusev's about to kill DDP

Rusev's about to kill DDP
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 02:55
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Wyatt to get 12 eliminations then Reigns puts him...

Wyatt to get 12 eliminations then Reigns puts him out., I'm calling it.
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 02:50
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Boogeyman!!!! Hell Yeah!!!!!!!

Boogeyman!!!! Hell Yeah!!!!!!!
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 02:42
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Bubba Ray!!!!!!!!!!!

Bubba Ray!!!!!!!!!!!
Forum: TV Shows: US 26-01-2015, 00:10
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Orton to win RR from #30. Cena wins title,...

Orton to win RR from #30.

Cena wins title, Rollins cashes in.

Orton-Rollins @WM.
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 03:15
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
The final nail in the coffin of the tag team...

The final nail in the coffin of the tag team division.

I can't wait until New Japan really takes off and challenges WWE. Just watched Wrestle Kingdom 9 the other day and it's the best wrestling...
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 03:08
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Bushwhackers, Rockers and Cryme Tyme next :D

Bushwhackers, Rockers and Cryme Tyme next :D
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 03:06
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Damn - Apa

Damn - Apa
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 03:00
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
Bullet Club's dads. Except for Jeff Jarrett that...

Bullet Club's dads. Except for Jeff Jarrett that is......
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 01:59
Replies: 4,389
Views: 249,099
Posted By GordyR
If I sign up on my PC - can I then access it on...

If I sign up on my PC - can I then access it on my laptop, phone and Samsung Smart TV too?
Forum: TV Shows: US 20-01-2015, 01:56
Replies: 22,607
Views: 412,551
Posted By GordyR
X-Sandpac lol

X-Sandpac lol
Forum: TV Shows: US 24-11-2014, 14:46
Replies: 12,824
Views: 269,305
Posted By GordyR
Do you think Sting said to Triple H "I remember...

Do you think Sting said to Triple H "I remember you, you were a jobber down south" :)
Forum: TV Shows: US 24-11-2014, 03:54
Replies: 12,824
Views: 269,305
Posted By GordyR
Great ending to a crappy PPV.

Great ending to a crappy PPV.
Forum: TV Shows: US 24-11-2014, 03:51
Replies: 12,824
Views: 269,305
Posted By GordyR
Sting heel turn lol ?

Sting heel turn lol ?
Showing results 1 to 25 of 280

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 10:30.