View Single Post
Old 27-03-2013, 13:11
i4u
Forum Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 21,188

Last September the Sunday People ran an 'exclusive interview' which never took place, with Roger Moore.

The Daily Mail ran the false quotes the next day, 17 September, and the Daily Star and New both ran stories on 18 September.

The Sunday People agreed to pay undisclosed damages to Moore in January.

Despite the fact the Sunday People admitted two months ago that Moore did not give the interview to one of its reporters and “did not make the comments”, the Daily Mail, Daily Star and New issued clarifications only yesterday.
Will heads roll at the Sunday People, Daily Mail, Daily Star and New? If not why not?
i4u is offline   Reply With Quote
Please sign in or register to remove this advertisement.